Saknat mig? ;)

Hallojs i stugorna. Hoppas ni har haft en underbar julhelg. Jag har inte lagt av att blogga, bara haft jullov från datorn. :) Och faktiskt... det har varit ganska skönt he, he.

Min jul har varit fantastiskt. Underbar mat, trevligt sällskap och fantastiska julklappar :D Jag måste ha varit väldigt snäll det här året. Självklart har jag varit på mellandagsrea också. Brukar ta det lite lugnt på den fronten. Ogillar så många människor på samma kvm. Men jag bet ihop :) Två dagar i rad blev det. Igår var jag och älsklingen på Center Syd och idag var jag med Sissi, lilla Alice och Alice storebror Andreas på Nova. Göttans gött.

Tänkte passa på att lägga upp en bild som faktiskt är tagen första advent. Då kunde jag inte lägga upp den eftersom det var en julklapp till Freddes syster. Bilden är på hennes två "små" barn Jonas och Amanda.

God fortsättning!!

Du får inte kopiera eller använda bilderna utan min tillåtelse

Kommentarer
Postat av: Fotograf Emelie Ohlsson

Svar: Vad kul att du blev glad =) Tog ju slumpmässigt men blev glad att du vann! Fick du mitt mail ang. referens till hemsidan? Kram!

2009-12-27 @ 23:11:17
URL: http://emelieohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Välkomna!

Tänk på att alla bilder är copyrightskyddade. Du får alltså inte använda dem utan min tillåtelse.


bloglovin

bloglovin

RSS 2.0




Lina Holgersson

heter jag som äger och förvaltar denna fotoblogg. Jag är 24 år och bor i Lund. Jag började fotografera "på riktigt" i julas. Innan dess hade jag bara gått en fotokurs på gymnasiet. Jag älskar att fotografera! Vill du kontakta mig? Lämna gärna en kommentar eller skriv till:

[email protected]