Livet är som en spikmatta...

först gör det fruktansvärt ont, sedan är det underbart skönt :)

Jag har gjort slag i saken och införskaffat den mycket omtalade spikmattan. Var på Gekås med Fredde i söndags och
kom då över en matta för 179 kr. Något bättre än 499. Jag och Emma träffades igår och kollade på serien Ullared. Vi kunde efter två minuter konstatera att vi förmodligen varit på Gekås för sista gången. Folk som inte varit där och som ser serien måste ju tro att det är värsta dårhuset. Jag är INTE så när jag är där. Och jag har ALDRIG stått i såna köer som de visade.

Kommer ni ihåg att jag nämnt att jag kanske hade någon på g som har med barn att göra? Nu är det inbokat. Den som väntar på något gott... ;)

Du får inte kopiera eller använda bilderna utan min tillåtelse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Välkomna!

Tänk på att alla bilder är copyrightskyddade. Du får alltså inte använda dem utan min tillåtelse.


bloglovin

bloglovin

RSS 2.0




Lina Holgersson

heter jag som äger och förvaltar denna fotoblogg. Jag är 24 år och bor i Lund. Jag började fotografera "på riktigt" i julas. Innan dess hade jag bara gått en fotokurs på gymnasiet. Jag älskar att fotografera! Vill du kontakta mig? Lämna gärna en kommentar eller skriv till:

[email protected]