Mini studio

Har börjat fundera på att skapa en lite hemmastudio. Men eftersom jag inte vet fall det är någon jag vill syssla med i längden vill jag inte köpa dyra studioblixtar etc. Idag har jag införskaffat några lampor som jag försöker softa ner ljuset på.

Tog några testbilder på älsklingen innan. Vet att det inte är 100 men har man 10 minuter på sig blir det inte super. Nu ska jag skynda mig att göra mig klar. Ska på konsert ikväll :D

   

Du får inte kopiera eller använda bilderna utan min tillåtelse

Kommentarer
Postat av: Louise

Hur var koncerten? Glatt överraskad kanske? =)

2009-11-09 @ 09:11:29
URL: http://krabbangunnar.wordpress.com/
Postat av: Louise

Ser att jag har stavat fel...konsert med s ska det ju vara :)

2009-11-09 @ 21:58:09
URL: http://krabbangunnar.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Välkomna!

Tänk på att alla bilder är copyrightskyddade. Du får alltså inte använda dem utan min tillåtelse.


bloglovin

bloglovin

RSS 2.0




Lina Holgersson

heter jag som äger och förvaltar denna fotoblogg. Jag är 24 år och bor i Lund. Jag började fotografera "på riktigt" i julas. Innan dess hade jag bara gått en fotokurs på gymnasiet. Jag älskar att fotografera! Vill du kontakta mig? Lämna gärna en kommentar eller skriv till:

[email protected]