Alice <3

Hemkommen från en fantastisk fotografering med charmtrollet Alice. Tyckte där blev många riktigt fina bilder. Hon måste ha världens finaste ögon. Har nu suttit och frossat med en del redigering. Har dock bestämt att datorn inte får uppsluka mig helt idag så jag bör nog inte göra mer... för stunden iaf. :P Får se hur det går. He he...

Jag tackar vädergudarna för perfekt väder :) Jag blev rädd där ett tag när himlen var alldeles svart. Men det gjorde ni bra.

Nedan kommer några av mina favoriter från dagen.

Vill även passa på att säga att jag nu gjort en flik för barnporträtt. De gamla inläggen hittar ni fortfarande under porträtt.









Du får inte kopiera eller använda bilderna utan min tillåtelse

Kommentarer
Postat av: Siri S

Hej Linis!



De blev ju verkligen hur fina som helst, du lyckades verkligen fånga Alice precis som hon är. Grymt!



Vi får snart fota lite mer :)



Du är bäst, kramis!

2009-09-30 @ 19:18:58
Postat av: Barbro

ÅHHHH va söta hon är oh vilka fina kort du tar på barn LINA du är som gjord att vara fotograf ...grattis ...

2009-09-30 @ 19:31:02
Postat av: Fotograf Emelie Ohlsson

GUD VAD FIN den första var! Jösses!!

2009-09-30 @ 19:58:28
URL: http://emelieohlsson.blogg.se/
Postat av: Malin

Vilken sötnos hon är. Jag gillar också den första mycket!

2009-09-30 @ 20:01:58
URL: http://msfotografier.blogg.se/
Postat av: Anna

Jättefina bilder Lina! Den sista var ju bara för söööt!

2009-09-30 @ 20:48:08
URL: http://mammaochmissmolly.blogg.se/
Postat av: Louise

Kan bara hålla med föregående skrivare! Du är duktig!

2009-09-30 @ 21:57:07
Postat av: angelica

Åh vilka underbara kort!



Angelica - fotoblogg

2009-10-02 @ 10:29:08
URL: http://angeliqe.blogg.se/
Postat av: Emelie

Den näst sista är ju som tagen ur en HM-katalog, Alice modellerar som hon inte gjort annat ;) Grymme Lina!

2009-10-03 @ 10:24:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Välkomna!

Tänk på att alla bilder är copyrightskyddade. Du får alltså inte använda dem utan min tillåtelse.


bloglovin

bloglovin

RSS 2.0




Lina Holgersson

heter jag som äger och förvaltar denna fotoblogg. Jag är 24 år och bor i Lund. Jag började fotografera "på riktigt" i julas. Innan dess hade jag bara gått en fotokurs på gymnasiet. Jag älskar att fotografera! Vill du kontakta mig? Lämna gärna en kommentar eller skriv till:

[email protected]