Kul att folk frågar om jag vill fota dem :)

Det är alltid roligt när folk frågar om man vill fota dem. Nu har jag tre fotosessioner på gång. Kärleksporträtt, barnporträtt och gravidmage ;)

Idag kom min beställning från TVspelsweb.se. Tyvärr fick jag fel skärm. Hade beställt en 5 i 1 skärm men fick guld/silver. Men inte gråter jag för det. Hade möjlighet att skicka tillbaka och byta men istället valde jag att behålla den och fick dessutom ett presentkort på köpet :) Så när de får in close up filterna +10 igen ska jag slå till :D Känns som det är ett mycket billigare och bättre alternativ för mig istället för att lägga dyra pengar på ett macroobjektiv.

Ska snart iväg på tjejmiddag. Ska bli riktigt roligt att få träffa flickorna igen. De kommer bli fotade, vare sig de vill eller inte :) Måste prova min nya skärm ju :P Hoppas det inte hinner bli mörkt bara.



Lille tisetatten Elvis :D

Du får inte kopiera eller använda bilderna utan min tillåtelse

Kommentarer
Postat av: Amanda

Var ser du den lille katten någonstans? :O ;) Fina foton du tagit, kanske är dags att satsa rejält på detta nu och bli fotograf i stället? :)

2009-09-20 @ 09:54:11
Postat av: Lina

Han är ju där ser du väl? ;) Tack så mycket. Roligt att du tycker om dem. Men fotografyrket är ingen jag är nära. De är mycket duktigare :P Låååångt kvar. Men jag kan ju fota på min fritid som jag gör nu :D

2009-09-20 @ 09:59:13
URL: http://linjens.blogg.se/
Postat av: Amanda

Äsch jag tycker du är jätteduktig och visst ska du fortsätta fota på fritiden, du är kanon! :)

2009-09-21 @ 20:29:34
Postat av: Dick Nordström

Fotografyrket kommer man inte in i om man inte vågar försöka :) Jag är inte heller mästerfotografen, har inte tjänat särskilt mycket pengar på det heller, men 3 bröllop har jag fotat, börja med att fota mingel och annat, de bilderna är inte de viktigaste men får en att våga foto på allvar, sedan kan du något porträtt också (det är lite allvarligare bilder men ingen vinner utan att försöka tänkte jag första gången) :D

2009-09-21 @ 21:06:29
URL: http://www.lensworks.org/blog/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Välkomna!

Tänk på att alla bilder är copyrightskyddade. Du får alltså inte använda dem utan min tillåtelse.


bloglovin

bloglovin

RSS 2.0




Lina Holgersson

heter jag som äger och förvaltar denna fotoblogg. Jag är 24 år och bor i Lund. Jag började fotografera "på riktigt" i julas. Innan dess hade jag bara gått en fotokurs på gymnasiet. Jag älskar att fotografera! Vill du kontakta mig? Lämna gärna en kommentar eller skriv till:

[email protected]