Fult? Snyggt? Fulsnyggt?

Det ligger i tiden att prata om vår miljö och hur vi ska göra för att värna om den. Allt fler vindraktverk ploppar upp här och var. Dessa bilderna togs på en promenad kring gårdarna utanför Ramdala. Där håller de just nu på att bygga tre nya vindkraftverk. Det diskuteras för och nackdelar med dessa "små" propellrar. Många menar att de är bra för vår miljö och för jordens framtid, andra menar att de förstör vår visuella miljö.

Detta är inte meningen att vara ett politiskt inlägg :P Bara ett inlägg av "idag". :) Vad jag står i frågan hör inte hit och jag kommer inte yttra mig om det här. Bara så ni vet ;)

Du får inte kopiera eller använda bilderna utan min tillåtelse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Välkomna!

Tänk på att alla bilder är copyrightskyddade. Du får alltså inte använda dem utan min tillåtelse.


bloglovin

bloglovin

RSS 2.0




Lina Holgersson

heter jag som äger och förvaltar denna fotoblogg. Jag är 24 år och bor i Lund. Jag började fotografera "på riktigt" i julas. Innan dess hade jag bara gått en fotokurs på gymnasiet. Jag älskar att fotografera! Vill du kontakta mig? Lämna gärna en kommentar eller skriv till:

[email protected]