Vill ha, vill ha, vill ha!

Igår var vi och tittade på hus. Det var ett hus med "känsla". Guuud vad jag vill ha det. Men jag får väl drömma som vanligt :S It sucks! Men, men...

Förövrigt försöker jag klara mig från kräksjukan... känns som mååååånga har det nu. Huuuaaa... det måste vara den värsta av alla "vanliga" sjukdommar.

Je, je... soffan kallar ;) TV-mys med mina apelsiner. Haha, det lät inte bra :P



Bilden har inget med inlägget att göra ;)

Du får inte kopiera eller använda bilderna utan min tillåtelse

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag ser att du kör på samma bana som innan idag... "tv-mys med mina apelsiner" hahahahaha! :) Ses imorgon!

2010-01-25 @ 23:09:11
URL: http://msfotografier.blogg.se/
Postat av: Lina

Ha ha, ja nästan. Men då var det clementiner :P

2010-01-26 @ 06:09:43
URL: http://www.linjens.blogg.ae

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Välkomna!

Tänk på att alla bilder är copyrightskyddade. Du får alltså inte använda dem utan min tillåtelse.


bloglovin

bloglovin

RSS 2.0




Lina Holgersson

heter jag som äger och förvaltar denna fotoblogg. Jag är 24 år och bor i Lund. Jag började fotografera "på riktigt" i julas. Innan dess hade jag bara gått en fotokurs på gymnasiet. Jag älskar att fotografera! Vill du kontakta mig? Lämna gärna en kommentar eller skriv till:

[email protected]