Otto & Leo

Idag har Sandra och Leo varit här för lite fotografering. Tanken var att vi skulle försöka fota Otto också. Tjaa det gick väl sådär :) Först somnade han, vilket iof. var bra för då kunde jag fota Leo i lugn och ro. När det väl var Ottos tur var det en tröttis som hellre kollade in sina fötter än kollade på mig. Leendena höll han också inne på tyvärr. Men, men :)



Han visar iaf. sitt rätta jag med kräk på scarfen :P



En av de få bilder vi fick Leo att skratta lite på :)
Du får inte kopiera eller använda bilderna utan min tillåtelse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Välkomna!

Tänk på att alla bilder är copyrightskyddade. Du får alltså inte använda dem utan min tillåtelse.


bloglovin

bloglovin

RSS 2.0




Lina Holgersson

heter jag som äger och förvaltar denna fotoblogg. Jag är 24 år och bor i Lund. Jag började fotografera "på riktigt" i julas. Innan dess hade jag bara gått en fotokurs på gymnasiet. Jag älskar att fotografera! Vill du kontakta mig? Lämna gärna en kommentar eller skriv till:

[email protected]