Hemma igen

Nu är vi hemma igen efter en fantastisk rolig helg i Tyringe.

Gårdagen började med brunch hemma hos Elin, Roger och Wiggo. Det var väldans gott. Tusen, tusen tack :) Därefter lämnades tjejerna, Elin, Anna, Anna, Jenny och jag ensamma för lite lugnt hemmaspa. Det var var mycket trevligt. Elin och Anna är utbildade massörer, gissa vart det ledde? Gaah det var så otroligt skönt. Vi hade  också manikyr, pedikyr och  ansiktsmask. Till det drack vi bubbelvatten och kokosrom :D

På kvällen var det dags för tjejfest hemma hos en kompis till Anna. Männen var utslängda och samlades hemma hos Roger där det var pappa och barnkväll. Ja, alla var pappor utom Fredde. Han fick snällt låna Molly :)

Tack allihopa för en fantastisk helg!

Lägger upp några bilder på underbara Molly. Lägger även upp en bild på hennes bästis Wiggo.



Molly och Fredde är ute och går





Molly och jag busar





Mollys bästa kompis Wiggo
Du får inte kopiera eller använda bilderna utan min tillåtelse

Kommentarer
Postat av: Eva

Låter som en härlig kväll! vilka söta bilder,sista bilden var ju lite rolig, lite missnöjd? :-p

2009-08-23 @ 17:39:00
Postat av: Lina

Ja kvällen var helt fantastisk. Ha ha ja han är lite missnöjd för att han inte får kypa runt på stentrappan själv. :P Själv älskar jag den översta bilden :)

2009-08-24 @ 06:57:32
URL: http://linjens.blogg.se/
Postat av: Anna

Så fina bilder vännen! Helt fantastiska! Tack för en superrolig helg! Kram

2009-08-24 @ 10:45:16
URL: http://mammaochmissmolly.blogg.se/
Postat av: Eva

ja håller med! den 1:a bilden var väldigt fin. såå söt :-)

2009-08-24 @ 16:56:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Välkomna!

Tänk på att alla bilder är copyrightskyddade. Du får alltså inte använda dem utan min tillåtelse.


bloglovin

bloglovin

RSS 2.0




Lina Holgersson

heter jag som äger och förvaltar denna fotoblogg. Jag är 24 år och bor i Lund. Jag började fotografera "på riktigt" i julas. Innan dess hade jag bara gått en fotokurs på gymnasiet. Jag älskar att fotografera! Vill du kontakta mig? Lämna gärna en kommentar eller skriv till:

[email protected]