Moooooooooooooooooooooooorr

Nu har jag äntligen fått det att funka. Tusen tack Dick. Provade att redigera en bild nu på morgonen som jag tänkte lägga upp. Tror ni det funkar? Nej, nej, nej... :`( Jag har provat omvandla den till diverse olika format men ingenting fungerar. Det står bara fel format när jag ska lägga upp den här. Någon som vet vad som är fel? Plzzz hjälp mig.



Fick lägga upp en gammal oredigerad jpeg bild istället. :(
Du får inte kopiera eller använda bilderna utan min tillåtelse

Kommentarer
Postat av: Dick Nordström

Hmm, kan vara fel bitdjup i bilden, tror att blogg.se endast tar jpg (av de format som är lämpliga för foton iaf). Gå in på menyn "Bild" sen "Läge" och klicka på 8-bitars läge (tror det heter så i svenska photoshop). Testa sedan Arkiv->Spara som och välj JPG/JPEG som filformat och testa att ladda upp! (Spara dock alltid dina bilder även som Photoshop format (psd) så du har dina lager kvar i någon fil om du vill ändra något längre fram! Hoppas det funkar!

2009-08-05 @ 12:37:44
Postat av: Lina

Tack så mycket Dick men det var precis så jag gjorde innan. Testade för säkerhets skull igen men det står fortfarande fel format :`(

2009-08-05 @ 18:30:55
URL: http://linjens.blogg.se/
Postat av: Dick Nordström

Oki, vad gjorde du för att det skulle funka? mest nyfiken på vad problemet var :)

2009-08-05 @ 23:51:09
Postat av: Lina

Man skulle spara den för webb :D

2009-08-05 @ 23:54:08
URL: http://linjens.blogg.se/
Postat av: Louise

Denna bild är helt fantastisk! En av mina favoriter!!!!

2009-08-16 @ 15:39:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Välkomna!

Tänk på att alla bilder är copyrightskyddade. Du får alltså inte använda dem utan min tillåtelse.


bloglovin

bloglovin

RSS 2.0




Lina Holgersson

heter jag som äger och förvaltar denna fotoblogg. Jag är 24 år och bor i Lund. Jag började fotografera "på riktigt" i julas. Innan dess hade jag bara gått en fotokurs på gymnasiet. Jag älskar att fotografera! Vill du kontakta mig? Lämna gärna en kommentar eller skriv till:

[email protected]