Namnfest

Idag har vi varit på namnfest. Det är lille Emil som fått sin namn. Nu heter han Emil Gustav Gullwi. Passande nog är det Emildagen idag :) Försökte mig på lite foton, vilket inte är det lättaste när lokalen har väldigt dunkel belysning samt att de under cermonin står framför ett fönster :S Måste ta och skaffa mig en blixt nu tror jag. Gillar visserligen inte blixtar så mycket. Men det är nog att föredra framför bilder med högsta ISO och ett fasligt brus :S


 
               
     Familjen Gullwi samlad                             Emil får lyckoönskingar av Fredrik

                
Emil med sina faddrar

               
Benjamin                                                          Elvira


Nu ska jag gå och vila igen. Är helt färdig efter sprutan jag fick i torsdags :( Det går upp och ner. Ingen hög feber, dock lite ont i kroppen och trött. Som väl var var jag pigg i förmiddags så jag kunde närvara på namnfesten. Tyvärr orkar jag inte hänga med mina fina prinsessor ut ikväll :(                

Du får inte kopiera eller använda bilderna utan min tillåtelse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Välkomna!

Tänk på att alla bilder är copyrightskyddade. Du får alltså inte använda dem utan min tillåtelse.


bloglovin

bloglovin

RSS 2.0




Lina Holgersson

heter jag som äger och förvaltar denna fotoblogg. Jag är 24 år och bor i Lund. Jag började fotografera "på riktigt" i julas. Innan dess hade jag bara gått en fotokurs på gymnasiet. Jag älskar att fotografera! Vill du kontakta mig? Lämna gärna en kommentar eller skriv till:

[email protected]