Emma <3

Många förstår nog inte vad Emma betyder för mig. Vi har växt upp tillsammans och hon är så mycket mer än en vän. Hon är som en syster till mig. Det är med ord väldigt svårt att förklara hur jag känner. Men jag har hittat en text som passar in väldigt väl. Jag har fått ändra om lite. Kanske ni känner igen den?

Tack för att du finns Emma! <3





Like a shelter in the storm, I´ll keep you warm
Know that you always can count on me
When everything fails, I´ll be the wind in your sails
Know that you always can count on me

With you I am strong
I feel ten feet tall
If things go wrong you´re there to break my fall

That makes us sisters
No matter what we might face
It´s not our last name, not the blood in our vanes
That makes us sisters
The love we share makes us the same.

Like the ground you walk on so solid and strong
Know that you always can count on me
Anything that you need, even the air that I breathe
Know that you always can count on me

With you I am strong
I feel ten feet tall
If things go wrong you´re there to break my fall

That makes us sisters
No matter what we might face
It´s not our last name, not the blood in our vanes
That makes us sisters.
The love we share makes us the same.

I want you to know, in my eyes you´re a hero.
And I can´t imagine a life without
And if tomorrow never comes, I´ll thank you for today

That makes us sisters
No matter what we might face
It´s not our last name, not the blood in our vanes
That makes us sisters.
The love we share makes us the same.

Du får inte kopiera eller använda bilderna utan min tillåtelse

Kommentarer
Postat av: Anna

Fint :)

2009-10-07 @ 23:01:37
URL: http://mammaochmissmolly.blogg.se/
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Vänner är alldeles underbara! :)



Man ska aldrig aldrig ta någon för given och alltid påminna dem om hur mycket vi älskar dem :)



Min bästa killkompis försvann för alltid sommaren 2006. Jag saknar honom så att det gör ont :(



Kram Carro

2009-10-07 @ 23:23:22
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Lina

Tack.



Nej att ta någon för given är helt fel men alldeles för lätt. Det gäller att tänka på det ibland.



Usch vad jobbigt. Förstår att du saknar honom väldigt mycket :(



Kram Lina



2009-10-08 @ 07:10:19
URL: http://linjens.blogg.se/
Postat av: Emma

naw du e för söt min lilla räka=) blir helt glad i kroppen när jag läser dessa fina ord=) älskar dig min fina lilla Lina!!

puss o kram

2009-10-09 @ 11:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Välkomna!

Tänk på att alla bilder är copyrightskyddade. Du får alltså inte använda dem utan min tillåtelse.


bloglovin

bloglovin

RSS 2.0




Lina Holgersson

heter jag som äger och förvaltar denna fotoblogg. Jag är 24 år och bor i Lund. Jag började fotografera "på riktigt" i julas. Innan dess hade jag bara gått en fotokurs på gymnasiet. Jag älskar att fotografera! Vill du kontakta mig? Lämna gärna en kommentar eller skriv till:

[email protected]