Lyckeby slottsruin

Idag steg vi upp med tuppen. Med facit i hand var det helt underbart! Tänk vad mycket vi hann med. Först var vi vid Lyckeby slottsruin där jag fotograferade Amanda. (Nedan kommer några smakprov från dagen). Därefter åkte vi in till Karlskrona tillsammans med två av Freddes kusiner, samt deras respektive. Vi blev bjudna på brunch, mums :) Björn "ropade" nämligen hem det på bröllopet.

För övrigt har helgen varit helt fantastisk. Något jag från början trodde skulle vara en "vanlig" helg i Blekinge, visade sig bli en ordentligt festhelg :) Jag hade fått reda på att vi skulle inviga Freddes brors nya bar han byggt i källaren. Då vi anledde fick jag veta att jag "Trollet" (Niklas kallar mig så) skulle få äran att öppna dörren till källaren och därmed inviga baren. Något jag inte räknat med var att bakom dörren stod där 25 festglada släktingar och sjöng för mig. Till en början tänkte jag att oj, vad kul att så många är här och ska vara med på invigningen. Sedan hörde jag att de sjöng "Ja må hon leva" och Stickan spelade dragspel. Ha ha, tänka sig att jag helt glömt bort att jag fyller 25 om en månad. De hade alltså samlats för att fira mig. Sååå gulligt :) Så det var till att krama om alla och bege sig bort till festlokalen. Ha ha, tänka sig vilka underbara människor de är där uppe :D

Nu ska jag slänga mig på soffan och slappa en stund innan det är dags att hoppa i bingen.







Du får inte kopiera eller använda bilderna utan min tillåtelse

Kommentarer
Postat av: Susanne

Vilka kanon bilder det blev. Hon är mycket söt min dotter.

2010-04-11 @ 21:27:06
Postat av: Amanda

Du får gärna maila över dom andra bilderna till mig sen när du känner för det :) vill ju se "hoppbilderna" ;)

2010-04-11 @ 22:04:54
Postat av: Amanda

vet inte om min kommentar kom fram eller inte :P men du får gärna skicka över resten av bilderna till mig sen, kan vara kul att ha :)

2010-04-11 @ 22:25:57
Postat av: barbro

OH LINA vilka fina kort du har tagit ..på Amanda ..ja visst blev du snopen när vi alla stod där nere i baren hahhahaha..men alla älskar ju dej ..det vet du väl kram kram

2010-04-11 @ 22:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Välkomna!

Tänk på att alla bilder är copyrightskyddade. Du får alltså inte använda dem utan min tillåtelse.


bloglovin

bloglovin

RSS 2.0




Lina Holgersson

heter jag som äger och förvaltar denna fotoblogg. Jag är 24 år och bor i Lund. Jag började fotografera "på riktigt" i julas. Innan dess hade jag bara gått en fotokurs på gymnasiet. Jag älskar att fotografera! Vill du kontakta mig? Lämna gärna en kommentar eller skriv till:

[email protected]