Längtar efter fler porträtt

Det känns som det inte klickas porträtt i samma fart som det gjorde innan. Rättare sagt så klickas det över lag väldigt lite just nu. Det känns inte överdrivet inspirerande med grådassigt kallt väder. Egentligen är det helt fel att tänka så. Kan bli riktigt bra foton iaf. Nu när jag dessutom har min blixt är det hög tid att gå ut och öva med den. Kan bli fina bilder när den får hjälpa till att lysa upp lite.

Men snart är det vår. (Hoppas jag iaf). Då ska jag spendera myyyyyycket mer tid tillsammans med min kamera. När man jobbar är det typ omöjligt att hinna fotografera den här årstiden. Det har ju hunnit mörkna när jag kommer hem. Men men nu ska det slutas klagas.

Här kommer ett porträtt på söta Emelie som jag tog för ett bra tag sedan. Lägger upp det i s/v nu eftersom jag bara visat det i färg innan :)

Du får inte kopiera eller använda bilderna utan min tillåtelse

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag skulle vilja ha lite porträtt på Elna, men det är hopplöst att själv ta fram kameran, då tappar hon allt! :) Hade du velat ställa upp som fotograf? Hoppas allt är bra med er! Stor kram från Anna och Elna

2010-01-25 @ 15:08:07
Postat av: Lina

Vi kan göra ett försök :)



Kram Lina

2010-01-25 @ 19:35:18
URL: http://linjens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Välkomna!

Tänk på att alla bilder är copyrightskyddade. Du får alltså inte använda dem utan min tillåtelse.


bloglovin

bloglovin

RSS 2.0




Lina Holgersson

heter jag som äger och förvaltar denna fotoblogg. Jag är 24 år och bor i Lund. Jag började fotografera "på riktigt" i julas. Innan dess hade jag bara gått en fotokurs på gymnasiet. Jag älskar att fotografera! Vill du kontakta mig? Lämna gärna en kommentar eller skriv till:

[email protected]