Så var det dags...

För ett tag sedan utmanade Malin mig att svara på några frågor. Det är inte lätt att leva med en hjärna likt en guldfisk. Det glömdes helt klart bort för att igår återvända tillbaka :) Så här kommer det.

Blogg jag läser först: Emelie Ohlsson, Malin, Sandra. De bloggarna får sig iaf. en liten titt varje dag :P 

Blogg jag hört talas mycket om men aldig läst: Det måste nog vara den där Kissie. Jag är inte för att "stötta" den typen av blogg. 

Kändisblogg jag följer: Faktiskt ingen. Klart man kikar runt lite ibland men det är ingen jag kontinuerligt klickar in på. 

Mest kända bloggare jag sett IRL: Emelie Ohlsson Första gången var i samband med att hon fotograferade vårt bröllop. Därefter har jag träffat henne under två kurstillfällen. 

Första bloggen jag började följa: Ha ha känns som det blir mycket Emelie här alltså ;) Det var tack vare ett tips från Malin i samband med att vi letade bröllopsfotograf.

Bloggare jag beundrar och varför: Oj, ingen aning.

Fördelar jag fått tack vare bloggen: Ha ha ja du... ja det är ju kul att få kritik och beröm på mina foton. Har ju faktiskt fått ett uppdrag också (LIKA), lite tack vare bloggen iaf.

Då hatar jag att blogga: När jag känner att jag är tvungen p.g.a. dålig uppdatering. Då är det liksom mer tvång än kul.

Då älskar jag att blogga: Då jag har tagit nya foton som jag själv känner mig nöjd med.

Person som ofta kommenterar hos mig och som förtjänar lite uppmärksamhet: Alla som kommenterar förtjänar uppmärksamhet! Ha ha... blir superglad när någon skrivit något litet.



Då utmanar jag Sandra då ;)

Du får inte kopiera eller använda bilderna utan min tillåtelse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Välkomna!

Tänk på att alla bilder är copyrightskyddade. Du får alltså inte använda dem utan min tillåtelse.


bloglovin

bloglovin

RSS 2.0




Lina Holgersson

heter jag som äger och förvaltar denna fotoblogg. Jag är 24 år och bor i Lund. Jag började fotografera "på riktigt" i julas. Innan dess hade jag bara gått en fotokurs på gymnasiet. Jag älskar att fotografera! Vill du kontakta mig? Lämna gärna en kommentar eller skriv till:

[email protected]