Nu är det höst

Ja man kan säga att hösten ser ut att ha kommit för att stanna. Regn och rusk var och varannan dag. Men varje årstid har ju sin charm. Det kan vara väldigt härligt och vackert på hösten också, synd bara att de dagarna är så få. Hoppas på fint fotoväder snart :)

En dag som verkligen blev perfekt var den dagen då jag fotade familjen Hedebris. Det såg till en början ut att bli regnigt och grått, men vände till att bli en riktigt härlig dag! Här kommer en bild på fina Sofie.

Du får inte kopiera eller använda bilderna utan min tillåtelse

Kommentarer
Postat av: ♥ Lizette

Får hoppas att hösten bjuder på många fina, soliga dagar så man kan ge sig ut och fånga höstkänslan!

2010-10-09 @ 17:06:55
URL: http://lizette.tk
Postat av: Sofie

gillar verkligen den bilden på mig :D

2010-10-10 @ 12:19:01
URL: http://sofiehedebris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Välkomna!

Tänk på att alla bilder är copyrightskyddade. Du får alltså inte använda dem utan min tillåtelse.


bloglovin

bloglovin

RSS 2.0




Lina Holgersson

heter jag som äger och förvaltar denna fotoblogg. Jag är 24 år och bor i Lund. Jag började fotografera "på riktigt" i julas. Innan dess hade jag bara gått en fotokurs på gymnasiet. Jag älskar att fotografera! Vill du kontakta mig? Lämna gärna en kommentar eller skriv till:

[email protected]