Djurporträtt

Idag mötte jag upp Eva utanför Eslöv. Vi körde hem till hennes dotter för att fotografera deras hundar. Två jättesöta hundar mötte upp oss. De är en blandning av Schäfer och Rottweiler. Mycket fina! Jag trodde att det skulle vara svårast att fotografera den yngsta som är 1,5 år. Tji fick jag. Det var helt tvärt om. Den minsta var äldst och dessutom busigast. Kan även säga att det var den mest nonchalanta hund jag träffat. Ha ha så fort det var dags att klicka vände han bort huvudet eller gäspade stort :) Men det blev fina bilder på honom iaf. Den andra satt så fint hela tiden, en riktig fotomodell.

Tack till Eva och hennes familj för ett mycket trevligt bemötande! Ledsen att jag inte hann stanna och fika med er, men tack för inbjudan:)



Du får inte kopiera eller använda bilderna utan min tillåtelse

Kommentarer
Postat av: Emma

Naw sicka sötnosar! En sån kanske man borde skaffa sig ;)

2010-09-25 @ 16:09:00
URL: http://emmaapp.blogg.se/
Postat av: ♥ FOTO ♥ Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Vilka fina foton!

Kul att du kikade in! Allt är okay med mig, trots flera krämpor som en pensionär! Haha.



Hur är allt i Skåne?

Kram Carro

2010-09-25 @ 16:33:52
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Välkomna!

Tänk på att alla bilder är copyrightskyddade. Du får alltså inte använda dem utan min tillåtelse.


bloglovin

bloglovin

RSS 2.0




Lina Holgersson

heter jag som äger och förvaltar denna fotoblogg. Jag är 24 år och bor i Lund. Jag började fotografera "på riktigt" i julas. Innan dess hade jag bara gått en fotokurs på gymnasiet. Jag älskar att fotografera! Vill du kontakta mig? Lämna gärna en kommentar eller skriv till:

[email protected]