Granen står så grön och grann i stugan :)

Japps för så är det. Nu har julen flyttat in på allvar hehe... Idag när jag kom hem från jobbet hade älsklingen varit och köpt julgran. Så kvällen för mig har såklart bestått av en massa julpyntande. Fredde sa att om jag gjorde allt själv skulle jag få lyssna på hur mycket julmusik jag ville. Dessutom på hög volym. Sagt och gjort, jag tryckte igång musiken och pyntade den fina granen. Precis som förra året är pyntet i svart och guld :) Jag tog även ett tag med snabeldraken och punkaren samt tomtade till det ordentligt. Nu kan julen få komma nästan när den vill. Ska bara handla klart alla julklappar och göra lite julgodis ;) Huj, huj...

 
En av mina två skyddsänglar som hänger i granen :)


                                                                           


Ha ha, precis som förra året valde Fredde en hög gran. Stjärnan satte jag i från ovanvåningen :)

Du får inte kopiera eller använda bilderna utan min tillåtelse

Kommentarer
Postat av: Malin

heheh! Den sista bilden är lite kul! Speciellt när man vet hur ni bor! :) Vet du vad? Jag har idag köpt min första gran någonsin! Ska bli jättekul att klä! Jag kanske inte hinner i tid till festen imorgon! ;) Kram

2009-12-17 @ 21:44:10
URL: http://msfotografier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Välkomna!

Tänk på att alla bilder är copyrightskyddade. Du får alltså inte använda dem utan min tillåtelse.


bloglovin

bloglovin

RSS 2.0




Lina Holgersson

heter jag som äger och förvaltar denna fotoblogg. Jag är 24 år och bor i Lund. Jag började fotografera "på riktigt" i julas. Innan dess hade jag bara gått en fotokurs på gymnasiet. Jag älskar att fotografera! Vill du kontakta mig? Lämna gärna en kommentar eller skriv till:

[email protected]