Hej mitt vinterland :)

Ååååhh vad det är mysigt med snö. Mycket snö dessutom ;) Jag och älsklingen höll på att skratta ihjäl oss när vi gick hem från Sandra och Niklas igår. Plopp, så försvann typ halva benet ha ha... inte riktigt, men nästan :) Kan även säga att det var ganska jobbigt att gå i så djup snö. Kändes som att gå på en lång, lång strand.

Väl hemma började jag asgarva. Skulle bara titta ut genom fönstret, när jag upptäckte att halva var försvunnet. Ha, ha. Det såg så roligt ut. Nu idag när det är ljust ute är det så vackert. Fotograferade självklart vårt fina julfönster :)

Frågan är om man vågar sig ut på vägen idag. Vill så gärna hem till mina föräldrar och bada i deras badtunna. Såå mysigt när det är snö ju. Je, je, får se hur vi gör.







Grannens fönster... dock inte lika insnöade som våra :P

Du får inte kopiera eller använda bilderna utan min tillåtelse

Kommentarer
Postat av: sanna

vilka mysiga snöbilder, mucho avis :) Hoppas ni har en underbar söndag och badtunna låter bra! kramar till dig maken sanna

2009-12-20 @ 11:42:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Välkomna!

Tänk på att alla bilder är copyrightskyddade. Du får alltså inte använda dem utan min tillåtelse.


bloglovin

bloglovin

RSS 2.0




Lina Holgersson

heter jag som äger och förvaltar denna fotoblogg. Jag är 24 år och bor i Lund. Jag började fotografera "på riktigt" i julas. Innan dess hade jag bara gått en fotokurs på gymnasiet. Jag älskar att fotografera! Vill du kontakta mig? Lämna gärna en kommentar eller skriv till:

[email protected]