En vanlig anka

Hejsan hoppsan!

Sorry för dålig uppdatering under helgen. I fredags firade vi min lilla mormor och igår till idag har vi haft Freddes mamma med systerbarn på besök. Det har med andra ord varit en toppenhelg! :)

Idag har vi firat första advent med en promenad i Stadsparken samt varit på julskyltning och julstök på Kulturen inne i stan :) På promenaden i Stadsparken stötte jag på en anka... en helt vanlig anka. Jag fotade den med mitt nya objektiv och insåg snabbt att JAAA jag önskar mig ett stativ i julklapp. Så nu vet ni det ;)

Du får inte kopiera eller använda bilderna utan min tillåtelse

Kommentarer
Postat av: barbro

Tack för en trevlig helg ..tråkigt det med tåget inte bara i Lund utan i Ronneby oxå ingen visste något bussen kommer o hämta er sa man men vi fick vänta en timma på nästa tåg kallt o eländigt av det ..men så är det så tack än en gång ..alltid kul att åka till er ...krammmmm

2009-11-30 @ 16:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Välkomna!

Tänk på att alla bilder är copyrightskyddade. Du får alltså inte använda dem utan min tillåtelse.


bloglovin

bloglovin

RSS 2.0




Lina Holgersson

heter jag som äger och förvaltar denna fotoblogg. Jag är 24 år och bor i Lund. Jag började fotografera "på riktigt" i julas. Innan dess hade jag bara gått en fotokurs på gymnasiet. Jag älskar att fotografera! Vill du kontakta mig? Lämna gärna en kommentar eller skriv till:

[email protected]