Ljusare tider

Jag tycks ana en liten förändring gällande ljus vs mörker den här årstiden. För nog har det börjat vara ljusare liiite längre iaf. Me like :) Jag älskar verkligen snö och har njutit av snön som kommit detta året. Det är härligt att vara ute och barnen är sprudlande glada i pulkabacken. För ja, vi har faktiskt glädjen att få ha en alldeles egen pulkabacke på gården... med trappa upp he he... Själv minns jag att det jobbigaste med att åka pulka när man var liten var att ta sig upp i backen igen efter ett åk. Man bara halkade ner ju. Sen kan jag inte påstå att alla barnen drar nytta av trappan... Men de lär väl sig :P

Trots detta med snö kan jag inte låta bli att längta till våren. Tänk när vårblommorna börjar slå ut, vårdoften sprider sig och man måste lägga av jackan för att svetten börjar komma. Loooove ;)

Du får inte kopiera eller använda bilderna utan min tillåtelse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Välkomna!

Tänk på att alla bilder är copyrightskyddade. Du får alltså inte använda dem utan min tillåtelse.


bloglovin

bloglovin

RSS 2.0




Lina Holgersson

heter jag som äger och förvaltar denna fotoblogg. Jag är 24 år och bor i Lund. Jag började fotografera "på riktigt" i julas. Innan dess hade jag bara gått en fotokurs på gymnasiet. Jag älskar att fotografera! Vill du kontakta mig? Lämna gärna en kommentar eller skriv till:

[email protected]