Liten man med mycket energi

Önskar att jag hade den energin just nu :( För Lina hon är trött.




Är det inte en riktigt härlig bild med mycket glädje och energi? Synd bara med skuggorna och bakgrunden. Men det är inte det lättaste att få allt perfekt med spontanfotografering.

Idag har jag fått mitt första brev adresserat till Lina Holgersson :D Det var från Vägverket angående att jag måste förnya körkortet. Kan ju inte stå Lina Persson där :P Snacka om att jag tränade på att skriva min nya namnteckning. Huuu det var inte det lättaste och inte blev jag nöjd heller. Men men. Ett tips till alla när de byter efternamn, se till att det inte börjar med ett H. Höll på att bli galen där ett tag :)
Du får inte kopiera eller använda bilderna utan min tillåtelse

Kommentarer
Postat av: Eva

bilden utstrålar verkligen energi! men det vet vi ju alla, att Gustav ÄR full av energi hihi. Men du har fått med det på fotot oxå! :-) Du kan ju beskära kortet.Så bara Gustav är med på kortet? Om du stör dig på bakgrunden alltså.

2009-08-20 @ 09:03:46
Postat av: Lina Holgersson

He he ja problemet med bakgrunden är att de är precis bakom honom. Så även om jag beskär kommer de med. Föredrog att inte beskära eftersom de då blir avhuggna vilket jag tyckte såg konstigare ut. Började även med att redigera bort dem, men det är väldigt jobbigt då bakgrunden inte ser likadan ut överallt :( Får ta bättre bilder nästa gång he he.

2009-08-20 @ 17:10:17
URL: http://linjens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Välkomna!

Tänk på att alla bilder är copyrightskyddade. Du får alltså inte använda dem utan min tillåtelse.


bloglovin

bloglovin

RSS 2.0




Lina Holgersson

heter jag som äger och förvaltar denna fotoblogg. Jag är 24 år och bor i Lund. Jag började fotografera "på riktigt" i julas. Innan dess hade jag bara gått en fotokurs på gymnasiet. Jag älskar att fotografera! Vill du kontakta mig? Lämna gärna en kommentar eller skriv till:

[email protected]