Vi komma, vi komma från pepparkakeland...

Idag fick jag ett infall att baka pepparkakor. Mamma tittade förbi efter jobbet med hennes hemmagjorda deg. Skickade ett sms till Julia som var här på 5 min :) Sen bakades det vill jag lova. Hö, hö, hö... Julia blev arg för det inte blev som hon ville, men så är livet :P Vi hann även med att fika. Glögg, lussekatter och såklart pepparkakor. Emma som hade gått vilse i LUND, ha, ha, tittade upp och fikade lite hon med.

Nä nu blir det bingen. En tidig morgon med Luciafirande på jobb. Håll tummarna för att regnet håller sig borta, vi ska vara ute :S

Natti, hatt, fnatt...





Du får inte kopiera eller använda bilderna utan min tillåtelse

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Ja va katten har du gjort av dom , kommer man hem från jobbet å känner en gudomlig doft av pepparkakor men va katten har du gömt dom !!?



2009-12-11 @ 00:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Välkomna!

Tänk på att alla bilder är copyrightskyddade. Du får alltså inte använda dem utan min tillåtelse.


bloglovin

bloglovin

RSS 2.0




Lina Holgersson

heter jag som äger och förvaltar denna fotoblogg. Jag är 24 år och bor i Lund. Jag började fotografera "på riktigt" i julas. Innan dess hade jag bara gått en fotokurs på gymnasiet. Jag älskar att fotografera! Vill du kontakta mig? Lämna gärna en kommentar eller skriv till:

[email protected]