Barn, barn, och lite barn :)

Just nu är det mycket som har med barn att göra på gång. Förutom att jag nu haft alla utvecklingssamtalen på jobb :) närmar sig söndagens fotografering med stormsteg. Kan inte säga annat än att det är pirrigt i magen. Inte så lite heller. Ska bli mycket spännande, men har ju aldrig fotat barn jag aldrig träffat innan :P Dessutom är det inomhusfotografering, vilket jag inte är särskilt van vid. Tänk om det varit annat väder och andra temperaturer ute. Men men man ska inte klaga :) Lägger upp en bild på underbara Alice igen och drömer tillbaka till då vädret var liite varmare.


Du får inte kopiera eller använda bilderna utan min tillåtelse

Kommentarer
Postat av: Siri S

Du måste snart komma tillbaka och fota Alice igen!



Kanske Kasper fastnar på en plåt också ;)

2009-11-19 @ 20:08:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Välkomna!

Tänk på att alla bilder är copyrightskyddade. Du får alltså inte använda dem utan min tillåtelse.


bloglovin

bloglovin

RSS 2.0




Lina Holgersson

heter jag som äger och förvaltar denna fotoblogg. Jag är 24 år och bor i Lund. Jag började fotografera "på riktigt" i julas. Innan dess hade jag bara gått en fotokurs på gymnasiet. Jag älskar att fotografera! Vill du kontakta mig? Lämna gärna en kommentar eller skriv till:

[email protected]