Yeees :D

Nu är det nästan klart. Jag ska ta porträtt åt ett företag. Ska bli så roligt. Lite spänt är det förstås he he...

Förlåt för grymt dålig uppdatering. Har inte alls varit på humör. Sitter sällan vid datorn just nu. Gör allt från min älskade Iphone. Men nu är vi påväg mot ljusare tider vilket innebär en mycket gladare och trevligare Lina som dessutom förhoppningsvis hinner ut och fota mycket mer :D Det är ju väldigt knappt med tid under vinterhalvåret då man tävlar mot mörkret.

Nu ska jag fortsätta njuta i glädjeyran... SCHLAGER på full volym, hittade en bra mix på Spotify :) Laddar inför genrepet i Malmö imorgon. Ska bli fullt ös. GO, GO, GO...

Puss och Kram på er!

Du får inte kopiera eller använda bilderna utan min tillåtelse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Välkomna!

Tänk på att alla bilder är copyrightskyddade. Du får alltså inte använda dem utan min tillåtelse.


bloglovin

bloglovin

RSS 2.0




Lina Holgersson

heter jag som äger och förvaltar denna fotoblogg. Jag är 24 år och bor i Lund. Jag började fotografera "på riktigt" i julas. Innan dess hade jag bara gått en fotokurs på gymnasiet. Jag älskar att fotografera! Vill du kontakta mig? Lämna gärna en kommentar eller skriv till:

[email protected]