Paket :D




Idag hämtade jag ut mitt paket som kom igår. Jag har länge haft pengar tillgodo hos tvspelsweb men inte kunnat bestämma mig för vad jag skulle köpa. Häromdagen slog jag i alla fall till :) Det blev en större reflexskärm 110, den jag har sen innan är 80. Det är dessutom en 5 i 1 skärm, dvs. den har 5 olika sidor, silver, guld, vit, svart och transparent. En annan fördel jag upptäckte med att det är en 5 i 1 skärm är att den verkar stadig även i blåst. (Upp till bevis).  Jag har även köpt ett close-up +4 filter, alltså ett närbildsfilter så jag kommer lite närmare objektet jag vill fotografera och en fjärrutlösare. Känner mig mycket nöjd :D




En snabb testbild med close-up +4 filtret.



Okej, jag hatar verkligen att vara med på kort (lägg till att jag är sliten och nästintill osminkad), men här kommer iaf. en bild som jag tog precis. Var ju tvungen att testa fjärrutlösaren :P 

Du får inte kopiera eller använda bilderna utan min tillåtelse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Välkomna!

Tänk på att alla bilder är copyrightskyddade. Du får alltså inte använda dem utan min tillåtelse.


bloglovin

bloglovin

RSS 2.0




Lina Holgersson

heter jag som äger och förvaltar denna fotoblogg. Jag är 24 år och bor i Lund. Jag började fotografera "på riktigt" i julas. Innan dess hade jag bara gått en fotokurs på gymnasiet. Jag älskar att fotografera! Vill du kontakta mig? Lämna gärna en kommentar eller skriv till:

[email protected]