Pildammsparken

Idag har jag varit och fotograferat familjen Hedebris i Pildammsparken i Malmö. Det var en mycket pigg och glad familj som mötte upp mig.



Vi tog några syskonbilder först. Visst är de fina, syskonen Hedebris :)



Noah hittade en pinne som var rolig att leka med.



Julia posar vant. Ha ha, så söt. Hon älskar att stå framför kameran och har många poser att bjuda på. Tro inte att någon har sagt hur hon ska sitta inte :) Nawe.



Lilla Bella bus föredrog att pilla i sanden istället för att kolla på mig. Här spelade mamma Sofie musik med mobilen. Det gjorde så att hon kikade upp en liten stund iaf :)

Håll utkik! Det kommer fler bilder :)

Ett stort tack till familjen Hedebris för en trevlig dag!

Du får inte kopiera eller använda bilderna utan min tillåtelse

Kommentarer
Postat av: Sofie

Fina bilder, ser fram emot att se resten :D //stolt mamma

2010-09-12 @ 19:14:08
URL: http://sofiehedebris.blogg.se/
Postat av: Malin

Fotot på Julia är verkligen fint! :)

Kram

2010-09-12 @ 21:37:15
URL: http://www.malinsfotografier.se
Postat av: Louise

Jättefina bilder!



Kram Louise

2010-09-13 @ 11:47:26
Postat av: ☆ m a l i n .

Verkligen fina bilder :) !!

2010-09-14 @ 14:26:36
URL: http://carlssonmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Välkomna!

Tänk på att alla bilder är copyrightskyddade. Du får alltså inte använda dem utan min tillåtelse.


bloglovin

bloglovin

RSS 2.0




Lina Holgersson

heter jag som äger och förvaltar denna fotoblogg. Jag är 24 år och bor i Lund. Jag började fotografera "på riktigt" i julas. Innan dess hade jag bara gått en fotokurs på gymnasiet. Jag älskar att fotografera! Vill du kontakta mig? Lämna gärna en kommentar eller skriv till:

[email protected]